czwartek, 4 grudnia 2014

Stos grudniowo - zimowy

Idzie zima, mam nadzieję, że niebawem spadnie śnieg. Czy można sobie wyobrazić lepszą porę do czytania? Wdając się w potrójny romans z kocem, kubkiem herbaty i dobrą lekturą cale nie zamierzam mieć wyrzutów sumienia. Ale, żeby było co czytać, najpierw należy upolować kilka smacznych kąsków. Zobaczcie, czy moje łowy okazały się udane!

Stos składa się z książek nabytych na wszystkie możliwe sposoby: pojawiło się kilka egzemplarzy recenzenckich, prezent (dziękuję!), własny, niepohamowany zakup i wymiany. Chociaż muszę przyznać, że gromadziłam zimowy stos bardzo powoli i mam nadzieję, że żadna z lektur mnie nie zawiedzie.

Chyba nie muszę opisywać żadnej książki ze stosu, znacie je wszystkie doskonale, prawda? Część to kontynuacje serii, które zaprosiłam na swoją półkę, jak "Zbuntowana", "W grobie", "Nigdy nie gasną" czy "Świat podziemi". Moim okropnym nawykiem jest to, że rzadko zaczynam czytać serię, kiedy nie mam u siebie dalszych tomów. Oczywiście zdarzają się wyjątki, ale później, kiedy już jestem po lekturze bardzo, bardzo zadowolona, żałuję że nie mogę sięgnąć po kolejne losy bohaterów. Reszta stosu jest bardzo różnorodna. Zekranizowany hit "Zostań jeśli kochasz" chodził za mną od dłuższego czasu, więc cieszę się, że niedługo będę mogła zapoznać się z lekturą. "Córka piekarza" i "Świat w lustrze" to z kolei poważniejsze książkowe tematy - trochę o wojnie, a trochę o historii. "Serafina" zapowiada się za to na ciekawą przygodę fantastyczną, ze smokami w roli głównej. Czy czytaliście już coś?

Największe nadzieje pokładam w "Black Ice", nawet odłożyłam sobie tą książkę na święta, bo coś czuję, że jest niezwykle klimatyczną lekturą. Nie mogę się również doczekać kontynuacji "Mrocznych umysłów" - mam nadzieje, że druga część dostarczy mi tyle samo dobrej zabawy. 

Zaprzyjaźniłam się już z kilkoma książkami i właśnie siadam do recenzji "Świata w lustrze". Jesteście ciekawi jak wypadła fabularna historia rosyjskiej błogosławionej? Recenzja już niebawem.

A teraz standardowo: czy polecacie coś szczególnie na nadchodzący (wolny!) czas świąteczny?

24 komentarze:

  1. Serio Ci zazdroszczę <3
    Też bym przeczytała "Zostań, jeśli kochasz" oraz "Black Ice" :D

    A wiesz, że jestem - całkiem okazałe to tomisko - czekam na recenzję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic nie czytałam :( Najbardziej zazdroszczę ,,Zostań, jeśli kochasz" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tego stosu najchętniej podkradłabym Black Ice, mimo różnych, czasem skrajnych opinii ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam pierwszą część "W grobie". Książka trafiła do mnie przez przypadek, wygrałam w konkursie na jednym z blogów, wspominam ją dobrze, ale po kontynuację raczej nie sięgnę, nie przepadam za seriami i zazwyczaj ich nie doczytuję

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze mówiąc nawet nie słyszałam o tych książkach:(, tym bardziej czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawi mnie "Serafina", ale słyszałam, że to książka całkiem przeciętna. Treść nieadekwatna to intrygującej okładki. Oby jednak okazało się inaczej, czekam na recenzję :))

    OdpowiedzUsuń
  7. "Zostań, jeśli kochasz" czytałam, za to bardzo chciałabym zapoznać się z "Black Ice" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Żądnego z tych tytułów nie czytałam, ale Tobie życzę przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miłego czytania :) Jestem ciekawa, jak Tobie spodoba się "Zostań jeśli kochasz" :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Stosik imponujący. Gratuluję nabytków.
    Przeczytałam już "Black Ice" i jestem zauroczona tą książką. Jej fabuła ogromnie przypadła mi do gustu. Taki lekko mroczno-sensacyjny klimat. Mam nadzieję, że Tobie tż przypadnie do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawy stosik!
    Chociaż czytałam, że "Nigdy nie gasną" są słabe, to chętnie bym się za nie zabrała.
    Trylogię Niezgodnej miło wspominam, ale drugi tom był chyba najgorszy. A może 3? Już nawet nie pamiętam.

    Życzę miłej lektury i gorąco pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę piękny stos. Na zimowe wieczory jak znalazł. Życzę więc miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam w planach zakup "Córki piekarza". Podobno książka jest rewelacyjna, wiec zazdroszczę ci jej i czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. "Córkę piekarza" bym chętnie przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne książki, część mam, ale nie czytałam, a całą resztę oczywiście chcę mieć:))))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale obfity stosik! Widzę w nim kilka interesujących pozycji, ale poczekam na recenzje.
    Życzę przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Polecam serdecznie "W grobie", jeśli poprzednie tomy Ci się spodobały, z tym będzie podobnie. ;) Do tego bardzo dużą przyjemność sprawiła mnie powieść "Jeśli, zostanę", bo pod takim tytułem ja czytałam. Miłych wrażeń. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne pozycje! Życzę udanej lektury. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Najbardziej zazdroszczę "Black Ice" :), ale chciałaby też przeczytać "Zostań, jeśli kochasz"

    OdpowiedzUsuń
  20. Szkoda, że ja nie mogę jak Ty otulić się ciepłym kocem i poddać się błogiemu lenistwu… :(. Jeśli chodzi o Twoje nowe nabytki, to z chęcią podkradłabym Ci „Córkę piekarza”, „Nie pozwól mi odejść”, „Black ice”, „Zbuntowaną” oraz „Świat w lustrze”.
    Co ja Ci mogę polecić…? Na pewno zabezpiecz się w cytrynę, miód i dużo gorącej herbaty! ;) Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny stosik. również mam w planach zacząć czytać "Black ice" :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Zaintrygował mnie tytuł "W grobie" - czekam na recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Chętnie ukradłabym Ci Serafinę ;)

    OdpowiedzUsuń